Zapytanie ofertowe 01.2020-03.12.2020
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Zestawienie cenowe dostawy owoców i warzyw CPV 15300000-1- Część 1 - załącznik nr 1a
L.p. |
Nazwa towaru |
Ilość szt./kg |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Buraki |
180 kg |
|
|
2 |
Cytryny |
35 kg |
|
|
3 |
Cebula |
110 kg |
|
|
4 |
Marchew |
400 kg |
|
|
5 |
Ogórek kwaszony 3kg |
45 szt. |
|
|
6 |
Ogórek świeży |
70 kg |
|
|
7 |
Kalafior |
50 szt. |
|
|
8 |
Koper - pęczek |
180 szt. |
|
|
9 |
Kapusta wczesna |
150 szt. |
|
|
10 |
Kapusta biała |
220 kg |
|
|
11 |
Kapusta pekińska |
170 kg |
|
|
12 |
Kapusta czerwona |
80 kg |
|
|
13 |
Kapusta kiszona 4,5 kg |
55 szt. |
|
|
14 |
Por luz |
60 kg |
|
|
15 |
Papryka czerwona |
25 kg |
|
|
16 |
Pietruszka korzeń |
70 kg |
|
|
17 |
Pomidory |
20 kg |
|
|
18 |
Ziemniaki |
4700 kg |
|
|
19 |
Seler korzeń |
170 kg |
|
|
20 |
Sałata zwykła |
75 szt. |
|
|
21 |
Banan |
300 kg |
|
|
22 |
Gruszka |
197 kg |
|
|
23 |
Jabłko |
300 kg |
|
|
24 |
Mandarynka |
120 kg |
|
|
25 |
Śliwka |
40 kg |
|
|
26 |
Pieczarka |
50 kg |
|
|
27 |
Brukiew |
20 kg |
|
|
28 |
Pietruszka nać - pęczek |
100 szt. |
|
|
------- |
RAZEM |
---------------- |
----------------- |
|
…………………, dnia ……………… …….……………………………………
(podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
Uwaga.
Artykuły muszą być dostarczone do zamawiającego najpóźniej w ciągu 24 godzin po złożeniu zamówienia telefonicznego lub w innym czasie ustalonym z Intendentem.
Ilości określone w zestawieniach są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od zapotrzebowania.
Zestawienie cenowe dostawy: mięso - produkty mięsne CPV 15110000-2, CPV 15130000-8 - Część 2- załącznik nr 1b
L.p. |
Nazwa towaru |
Ilość szt./kg |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Kości wieprzowe |
30 kg |
|
|
2 |
Łopatka wieprzowa b/k |
300 kg |
|
|
3 |
Schab z kością |
200 kg |
|
|
4 |
Słonina |
60 kg |
|
|
5 |
Boczek świeży |
60 kg |
|
|
6 |
Karkówka b/k |
70 kg |
|
|
7 |
Boczek wędzony |
25 kg |
|
|
8 |
Żeberka wieprzowe |
60 kg |
|
|
9 |
Kiełbasa biała surowa - 78 % mięsa |
52 kg |
|
|
10 |
Kiełbasa śląska - 80% mięsa |
50 kg |
|
|
11 |
Wątroba wieprzowa |
60 kg
|
|
|
12 |
Kości wieprzowe świeże |
80 kg |
|
|
13 |
Szynka „myszka” |
60 kg
|
|
|
-------
|
RAZEM |
---------------- |
----------------- |
|
…………………, dnia ……………… …….……………………………………
(podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
Uwaga.
Artykuły muszą być dostarczone do zamawiającego najpóźniej w ciągu 24 godzin po złożeniu zamówienia telefonicznego lub w innym czasie ustalonym z intendentem.
Ilości określone w zestawieniach są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od zapotrzebowania.
Zestawienie cenowe dostawy pozostałych produktów: oleje CPV 15400000-2, produkty mleczarskie CPV 15500000-3, różne produkty spożywcze CPV-15800000-6, przetworzone owoce i warzywa CPV 15330000-0 - Część 3- załącznik nr 1c
L.p. |
Nazwa towaru |
Ilość szt./kg |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Ananas w syropie - puszka 570 g |
30 szt. |
|
|
2 |
Bazylia 10 g - Kamis lub Prymat |
60 szt. |
|
|
3 |
Cukier kryształ 1 kg |
120 kg |
|
|
4 |
Cukier waniliowy 32 g |
80 szt. |
|
|
5 |
Fasola Jaś 5 kg |
12 szt. |
|
|
6 |
Groch cały 5 kg |
15 szt. |
|
|
7 |
Groch łuskany 400 g |
28 kg |
|
|
8 |
Jaja wielkość L - paleta po 30 sztuk |
120 szt. /palet/ |
|
|
9 |
Jogurt naturalny 400 g |
120 szt. |
|
|
10 |
Jogurt owocowy Gratka |
700 szt. |
|
|
11 |
Kasza gryczana 5 kg |
15 szt. |
|
|
12 |
Kasza pęczak 500 g |
45 szt. |
|
|
13 |
Kasza jęczmienna 1 kg |
35 szt. |
|
|
14 |
Kasza manna 1 kg |
35 szt. |
|
|
15 |
Przecier pomidorowy Włocławek 970 g |
80 szt. |
|
|
16 |
Kwasek cytrynowy 20 g |
100 szt. |
|
|
17 |
Kukurydza konserwowa puszka średnia 400 g |
40 szt. |
|
|
18 |
Makaron nitki 250 g |
250 szt. |
|
|
19 |
Makaron 500 g lubella świderki |
70 szt. |
|
|
20 |
Mąka tortowa pszenna 1 kg |
125 szt. |
|
|
21 |
Majonez Winiary 700 g |
70 szt. |
|
|
22 |
Majeranek 10 g
|
80 szt. |
|
|
23 |
Masło 200 g - 80% tłuszczu |
40 szt. |
|
|
24 |
Mleko UHT 3,2% Mlekowita 1 l |
100 l |
|
|
25 |
Musztarda 200 g Sarepska |
60 szt. |
|
|
26 |
Miód pszczeli 1 l |
8 szt. |
|
|
27 |
Ocet kulinarny 0,5 l butelka szklana |
25 szt. |
|
|
28 |
Olej rzepakowy mosso lub aro 5 l |
50 szt.
|
|
|
29 |
Papryka słodka 20 g - Kamis lub Prymat |
80 szt. |
|
|
30 |
Pieprz czarny mielony 20 g - Kamis lub Prymat |
220 szt. |
|
|
31 |
Ryż biały długoziarnisty 5 kg |
25 szt. |
|
|
32 |
Sól 1 kg sodowo - potasowa o obniżonej zawartości sodu |
20 kg |
|
|
33 |
Śmietana 18% 0,5 l UHT |
110 szt. |
|
|
34 |
Śmietana gęsta 12% 400 g |
160 szt. |
|
|
35 |
Rodzynki 1 kg |
11 szt. |
|
|
36 |
Ziele angielskie Kamis lub Prymat 20 g |
120 szt. |
|
|
37 |
Żur 0,5 l w butelce szklanej Jamar |
60 szt. |
|
|
38 |
Liść laurowy Kamis lub Prymat 7 g |
120 szt. |
|
|
39 |
Groszek konserwowy 400 g |
50 szt. |
|
|
40 |
Fasola czerwona 400 g puszka |
25 szt. |
|
|
41 |
Ser żółty kg
|
20 kg |
|
|
42 |
Proszek do pieczenia 36 g |
100 szt. |
|
|
43 |
Sól jodowana 1 kg |
50 kg |
|
|
44 |
Maślanka naturalna 1 l |
70 l |
|
|
45 |
Cynamon 20 g Kamis lub Prymat |
25 szt. |
|
|
46 |
Oregano 8 g Kamis lub Prymat |
80 szt. |
|
|
47 |
Płatki owsiane 1 kg |
10 kg |
|
|
48 |
Twaróg półtłusty kostka 1 kg |
15 kg |
|
|
49 |
Słonecznik łuskany 100g |
30 szt |
|
|
50 |
Baton zbożowy Sante |
500 szt |
|
|
51 |
Dżem truskawkowy lub wiśniowy 1kg |
5 szt |
|
|
52 |
Jajka z wolnego wybiegu 10 szt |
50 szt |
|
|
-------
|
RAZEM |
---------------- |
|
|
…………………, dnia ……………… …….……………………………………
(podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
Uwaga.
Artykuły muszą być dostarczone do zamawiającego najpóźniej w ciągu 24 godzin po złożeniu zamówienia telefonicznego lub w innym czasie ustalonym z intendentem.
Ilości określone w zestawieniach są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od zapotrzebowania.
Zestawienie cenowe dostawy: drób -CPV 15112100-7- Część 4 - załącznik nr 1 d
L.p. |
Nazwa towaru |
Ilość szt./kg |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Pierś z kurczaka |
200 kg |
|
|
2 |
Ćwiartka z kurczaka |
300 kg |
|
|
3 |
Udka z kurczaka |
40 kg |
|
|
4 |
Skrzydła z gęsi |
20 kg |
|
|
5 |
Piersi z indyka |
50 kg |
|
|
6 |
Kurczak cały |
80 kg |
|
|
-------
|
RAZEM |
---------------- |
---------------- |
|
…………………, dnia ……………… …….……………………………………
(podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
Uwaga.
Artykuły muszą być dostarczone do zamawiającego najpóźniej w ciągu 24 godzin po złożeniu zamówienia telefonicznego lub w innym czasie ustalonym z intendentem.
Ilości określone w zestawieniach są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od zapotrzebowania.
Zestawienie cenowe dostawy mrożonek: warzyw i owoców CPV 15331170-9 - Część 5- załącznik nr 1e
L.p. |
Nazwa towaru |
Ilość szt./kg |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Fasolka szparagowa zielona luz lub opakowanie 2,5 kg |
17 szt. |
|
|
2 |
Kalafior luz lub opakowanie 2,5 kg |
16 szt. |
|
|
3 |
Brokuły luz lub opakowanie 2,5 kg |
12 szt. |
|
|
4 |
Brukselka luz lub opakowanie 2,5 kg |
14 szt. |
|
|
-------
|
RAZEM |
---------------- |
----------------- |
|
…………………, dnia ……………… …….……………………………………
(podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
Uwaga.
Artykuły muszą być dostarczone do zamawiającego najpóźniej w ciągu 24 godzin po złożeniu zamówienia telefonicznego lub w innym czasie ustalonym z intendentem.
Ilości określone w zestawieniach są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od zapotrzebowania.
Zestawienie cenowe dostawy pieczywa CPV 15810000-9 - Część 6 - załącznik nr 1f
L.p. |
Nazwa towaru |
Ilość szt./kg |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Chleb wieloziarnisty krojony |
320 szt. |
|
|
2 |
Bułka tarta 1 kg |
110 szt. |
|
|
3 |
Bułka wieloziarnista 80 g |
500 szt. |
|
|
4 |
Bułka pszenna 50 g |
2000 szt. |
|
|
-------
|
RAZEM |
---------------- |
----------------- |
|
…………………, dnia ……………… …….……………………………………
(podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
Uwaga.
Artykuły muszą być dostarczone do zamawiającego najpóźniej w ciągu 24 godzin po złożeniu zamówienia telefonicznego lub w innym czasie ustalonym z intendentem.
Ilości określone w zestawieniach są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od zapotrzebowania.
Zestawienie cenowe dostawy ryb mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb CPV 15220000-6- Część 7- załącznik nr 1g
L.p. |
Nazwa towaru |
Ilość szt./kg |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Dorsz czarny filet b/s
|
280 kg |
|
|
-------
|
RAZEM |
---------------- |
----------------- |
|
…………………, dnia ……………… …….……………………………………
(podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
Uwaga.
Artykuły muszą być dostarczone do zamawiającego najpóźniej w ciągu 24 godzin po złożeniu zamówienia telefonicznego lub w innym czasie ustalonym z intendentem.
Ilości określone w zestawieniach są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od zapotrzebowania.
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
OFERTA
Nawiązująca do zaproszenia zapytania ofertowego
Oferujemy przyjęcie do wykonywania przedmiotu zamówienia obejmującego:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Władysława Konefki w Starzynie w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
z wszystkimi opłatami do zakończenia realizacji zamówienia w zaoferowanym czasie w
cenie: brutto.............................................................. zł.
słownie.....................................................................................................................
w tym:
Część 1-....................................................................zł brutto
Część 2-....................................................................zł brutto
Część 3-....................................................................zł brutto
Część 4-....................................................................zł brutto
Część 5-....................................................................zł brutto
Część 6-....................................................................zł brutto
Część 7-....................................................................zł brutto
1. Przyjmujemy realizację niniejszego przedmiotu zamówienia od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z zapytaniem ofertowym oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty.
3. Zapoznaliśmy się z warunkami zamówienia oraz nie zgłaszamy żadnych uwag, co do procedury udzielenia zamówienia.
4. Dokonamy dostawy towarów artykułów w ciągu 24 godzin po otrzymaniu zamówienia telefonicznego lub w innym czasie uzgodnionym z intendentem.
5. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
6. Oświadczamy, że projekt umowy (załącznik nr 4) został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na niżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7. Zawiadomię/zawiadomimy Zamawiającego o planowanej podwyżce cen na piśmie na 14 dni przed jej wprowadzeniem. Jeżeli dostawy objęte obecnie obowiązującą stawką VAT zostaną objęte inną stawką podatku VAT, wynagrodzenie brutto za przedmiot zamówienia zostanie zmienione stosowanie do obowiązującego prawa. Wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianom.
8. Warunki płatności znajdują się w projekcie umowy i potwierdzają, że:
- termin płatności- po każdorazowej dostawie w terminie 21 dni od dostarczenia faktury.
…………………, dnia ……………… ……………………………………
czytelny podpis (imię i nazwisko)
lub podpis wraz z pieczątką
wykonawcy lub osoby właściwie
do tego upoważnionej
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych Wykonawcy z Zamawiającym
Przystępując do Zapytania ofertowego na zadanie -
„Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Władysława Konefki w Starzynie w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”
oświadczam brak powiązań osobowych lub kapitałowych
Wykonawcy:………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………….
(nazwa podmiotu, adres, NIP)
z Zamawiającym: Szkoła Podstawowa im. Władysława Konefki w Starzynie, ul. Żarnowiecka 22, 84-107 Starzyno
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe* rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Miejsce, data: ………………………………………………………………
Podpis osoby reprezentującej Wykonawcę:
………………………………………………………………………………
(Imię i nazwisko)
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
Umowa nr......................
Zawarta w dniu .............................. roku w Starzynie, pomiędzy Szkołą Podstawową im. Władysława Konefki w Starzynie z siedzibą w : 84-107 Starzyno ul. Żarnowiecka 22, będącą jednostką budżetową Gminy Puck z siedzibą w : 84 - 100 Puck, ul. 10 Lutego 29, NIP 5871588654, zwaną dalej Zamawiającym reprezentowaną przez :
mgr Artura Surmaj - Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Władysława Konefki w Starzynie a
Panią/Panem..........................................................................................................
.................................................................................................................................
.................................................................................................................................
zwaną/ym w dalszej części umowy Wykonawcą.
W wyniku dokonania wyboru przez Zamawiającego w drodze zapytania ofertowego ofert firmy jako najkorzystniejszej zawiera się umowę o następującej treści:
§ 1
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się zgodnie z warunkami zamówienia do: dostawy artykułów spożywczych łącznie z transportem do siedziby Zamawiającego w okresie od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar - artykuły żywnościowe - część........................................... wg cen Wykonawcy zawartych w załącznikach cenowych, które stanowią załącznik do oferty.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb zgodnie ze składanymi zamówieniami zwanymi dalej zamówieniami częściowymi.
4. Asortyment i wielkość dostawy ustalane będą każdorazowo w zamówieniu częściowym w dniu poprzedzającym dostawę lub w innym terminie uzgodnionym z Intendentem Zamawiającego.
5. Zamawiający będzie składał zamówienie częściowe telefonicznie najpóźniej do godziny 15.00.
6. Dostawy zamówionej części odbywać się będą w następnym dniu po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego lub w innym terminie uzgodnionym z intendentem Zamawiającego.
7. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego na własny koszt i we własnych opakowaniach.
§ 2
1. Z tytułu realizacji przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie brutto.................................................................................................................... zł słownie:.................................................................................................................................
2. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych poszczególnych artykułów, jeżeli wzrost cen w ciągu roku przekroczy prognozowany (wg kwartalnego wskaźnika ceny towarów i usług konsumpcyjnych, ogłoszonego przez GUS), wskaźnik zmiany cen doprecyzowany w ofercie Wykonawcy (w publikatorze ogólnodostępnym), lecz nie częściej niż raz na kwartał. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o planowanej podwyżce cen na piśmie na 14 dni przed jej wprowadzeniem.
§ 3
Integralnymi częściami niniejszej umowy są:
1. Warunki Zamówienia.
2. Oferta Wykonawcy.
§ 4
1. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie dostarczonych produktów. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że dostarczone produkty są wolne od wad a w szczególności, że odpowiadają wymogom zawartym w warunkach zamówienia oraz, że zamówienie częściowe zostało zrealizowane zgodnie z zamówieniem.
2. Po sprawdzeniu dostarczonych produktów dla potrzeb oceny stanu wykonania umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie zawierał w szczególności - wskazanie wskazanych produktów, ewentualnie stwierdzone wady lub oświadczenie o nie stwierdzeniu wad.
3. Zaniechanie sporządzenia takiego protokołu będzie uważane za dokonanie odbioru bez zastrzeżeń.
4. W przypadku gdy jakiekolwiek produkty po sprawdzeniu będą miały wady - w szczególności dotyczy to jakości, świeżości i terminu przydatności do spożycia lub dane zamówienie częściowe nie zostanie zrealizowane w pełnym zakresie, co zostanie stwierdzone protokołem, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, w tym samym dniu, produktów wolnych od wad lub brakujących, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
5. Jeżeli Wykonawca nie wypełni zobowiązania zawartego w ust. 4, Zamawiający ma prawo zamówić brakujące produkty u osoby trzeciej, a kosztami transakcji obciążyć Wykonawcę.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przy wskazanej dostawie, dokumentów potwierdzających jakość produktów.
§ 5
Płatność nastąpi w ciągu 21 dni od daty przedłożenia faktury wraz z zatwierdzoną przez Zamawiającego kwotą do wypłaty.
§ 6
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron
wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 7
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową, będą miały zastosowanie odpowiednie
przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy
pozostające w związku z niniejszą umową.
§ 8
Do rozstrzygnięcia sporów wynikających z realizacji niniejszej Umowy jest Sąd
Powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 9
Umowę wraz z załącznikami wymienionymi w § 2 sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Wykonawcy i Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
.......................................................... ......................................................
16
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe 01.2020-03.12.2020.pdf (PDF, 2.0MB) | 2020-12-03 18:34:42 | 2.0MB | 288 razy |
2 | Zapytanie ofertowe -ogłoszenie BIP-2020-żywność oferta 01.2020-załączniki.doc (DOC, 169KB) | 2020-12-04 09:04:41 | 169KB | 246 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (PDF, 1.3MB) | 2020-12-11 22:15:29 | 1.3MB | 214 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Wesołowski | 03-12-2020 18:34:42 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Wesołowski | 03-12-2020 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Wesołowski | 11-12-2020 22:15:29 |